لوگو طراحی

مطالبی درباره افزایش خلاقیت شما در طراحی لوگو

لوگو طراحی

مطالبی درباره افزایش خلاقیت شما در طراحی لوگو

  • ۰
  • ۰

زمانی که شما یک کسب و کار برای خود راه اندازی می کنید انتظار دارید که در بتوانید مخاطبان برند شما را به خوبی بشناسند و از این طریق کسب درآمد کنید. اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می شود یک کسب و کار بهتر از سایر کسب و کارها عمل می کند و یکی بدتر؟

در این مقاله بیشتر هدف من این است تا بخشی از این موضوع را با شما در میان بگذارم. شاید برایتان جالب باشد که در ابتدا بدانید برند چیست پس من شما را به صفحه ی مرتبط با ویکی پدیا ارجاع می دهم.

بعد از اینکه در این صفحه مفهوم برند را متوه شدید حتما متوجه شده اید که برای اینکه یک برند موفق داشته باشید نیاز دارید تا هویت بصری خود را برای مخاطبان آماده کنید.

در راس هویت بصری نیز همیشه و همیشه طراحی لوگو قرار داشته است.

به عنوان مثال اگر شما یک شرکت بیمه هستید نیاز به طراحی لوگو برای بیمه خود دارید یا به همان طبع اگر شما یک شرکت مهندسی می باشید نیاز به طراحی لوگو مهندسی برای مجموعه خود را دارید.

اما شاید این سوال مطرح شود که اصلا چه نیازی است تا من برای مجموعه خودم یک لوگو طراحی کنم واقعا آیا نیاز است؟ آیا نیاز است من هویت بصری خود را شکل دهم؟

جواب بدون شک بله می باشد. می دانید چرا ؟

چون این مسئله روی فروش شما تاثیر می گذارد ، بر روی بازاریابی شما تاثیر می گذارد می توانید خیلی بهتر بازاریابی داشته باشید.

بر همین اصول است که ما می گوییم باید بتوانید یک لوگوی مناسب برای خود ایجاد نمایید.

 

  • ۹۸/۱۲/۰۸
  • mobin akbari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی